четвер, 12 березня 2015 р.

Unimate – перший промисловий робот

Unimate – перший запатентований промисловий робот, який працював на лінії складання General Motors заводу Inland Fisher Guide Plant в Юінг Тауншип (Ewing Township), Нью-Джерсі (New Jersey), в 1961 році. Робот був створений Джорджем Деволем (George Devol) в 1950-х роках на основі оригінального патенту, заявка на який була подана в 1954 році, наданий в 1961 році. Джордж Девол разом з Джозефом Енгельбергером (Joseph Engelberger) в 1956 році створив першу в світі компанію з виробництва роботів – Unimation.
Роботи Unimation також називалися програмованими машинами переміщення, оскільки спочатку їх основне застосування полягало в переміщенні об’єктів з однієї точки в іншу. Така машина взяла на себе роботу з транспортування ливарних виробів зі складальної лінії та зварювання цих деталей на кузовах автомобілів – небезпечне завдання для робітників, які могли б отримати отруєння шкідливими випарами або втратити кінцівки у разі необережності.
Промисловий робот Unimate мав 5 ступенів рухливості з гідроприводом та двопальцевий захватний пристрій з пневмоприводом. Переміщення об’єктів масою до 12 кг здійснювалося з точністю 1.25 мм. В якості системи управління використовувався програмний носій у вигляді кулачкового барабана з кроковим двигуном, що був розрахований на 200 команд управління, та кодові датчики положення. У режимі навчання оператор задавав послідовність точок, через які повинні пройти ланки маніпулятора протягом робочого циклу. Робот запам’ятовував координати точок і міг автоматично переміщатися від однієї точки до іншої в заданій послідовності, повторюючи робочий цикл багато разів. На операції розвантаження машини для лиття під тиском Unimate працював з продуктивністю 135 деталей за годину з браком 2%, тоді як продуктивність ручного розвантаження становила 108 деталей за годину з браком до 20%.
Ліцензії на технології Unimation були надані компаніям Kawasaki Heavy Industries і GKN, які зайнялися виготовленням роботів Unimate, відповідно, в Японії та Англії. Протягом деякого часу єдиним конкурентом Unimation було підприємство Cincinnati Milacron Inc., Огайо (Ohio). Ситуація докорінно змінилася в кінці 1970-х років, коли декілька великих японських конгломератів почали виробництво аналогічних промислових роботів. У 2003 році Unimate був введений в Зал слави роботів (Robot Hall of Fame). У 2005 році промисловий робот Unimate був обраний журналом Popular Mechanics в якості одного з кращих 50 винаходів останніх 50 років.


Джерело

1 коментар:

  1. Моє свідчення Привіт всім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних кредиторів, які обіцяли допомогти, але вони мені ніколи не дали позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив так, як обіцяв без будь-якої форми зволікання. Я ніколи не думав, що є ще надійні кредитори, поки я не зустрівся з містером Бенджаміном Лі, який справді допомагав позика і змінила мою переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якимось чином справжнього та термінового кредиту. Будьте вільні зв’язатися з містером Бенджаміном через WhatsApp 1-989-394-3740 та його електронну пошту: lfdsloans@outlook.com дякую.

    ВідповістиВидалити